Saturday, July 13, 2013

Diet atkins di.bulan puasa

Sebelum posa berat 63.4 kg mahu tak tension aku ...
So bulan posa ni aku target nak turun berat sampai 55 kg kalau ble
Dalam bulan ni jugak aku sibok menjahit  baju baju raya anak anak aku.. Tu yang tak dapat gi.gym.atau trawiah..sabar je mak ..

Hari ni hari ke 3, aku cuba ubah sikit diet.. Menu ari ni aku buat smoothies..
Sbb aku terbaca kat fb dimana satu kelab diet yg seorang ahli nya.suka buat smoothies ni. Aku try laa.pulak..mana tahu menjadi pulak kan

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...