Tuesday, April 9, 2013

Nak diet balik

Berat badan sekarang berubah ubah 61 ke 62...bila timbang cecah ke 62kg..aku.mesti mengelabah giler masa makan tak ingat..Sekarang amal kan diet low cab..makan sikit dan kurang ambik nasi dan makanan yg bergula.
Ramai diluar sana rata rata nak kehilangan kurus tapi bukan aku..sebenarnya kenA buang lemak terutama di bahagian perut yang susah sangat.
Dulu aku rajin pergi gym buat senaman seminggu 3 x tetapi sekarang ni 2 x saja yang sempat.
Nak badan sihat slim dan cun kena lah kuat semangat selalu dan kena buat perancangan menu harian untuk mencapai target untuk kurangkan berat..Biar lambat asalkan selamat.
Pada pendapat aku kita mesti ada pengetahuan dan mencari info info yang betul jangan main belasah jew kan.
Aku masih ingat lagi aku start diet tahun lepas pada awal jan 12..beratku dari 67kg ke 61kg...

Pada tahun aku berusaha nak kurang lagi  sampai ke 55kg...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...