Monday, April 8, 2013

Menu hari sabtu mee kari

Cuti cuti ni teragak pulak nak makan mee kari..google resepi mee kari..mcm mcm resipi ada ikut selera masing masing tetapi aku lebih suka resipi mee kari nyonya..
cara masak sama je tetapi tambah daun kesum, bunga kantan dan buah keras tapi stok buah keras tak ada jadi aku tak letak.
kalau ada kerang best jugak..malas jugak lah jawapnye... malas nak kopek kerang..

hari satu tu satu hari makan mee kari..rupa nya ku imran selain nasi goreng mee kari pon dia suka...berapa kali anakku imran makan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...