Saturday, June 30, 2012

Dia pergi juga akhirnye

Anak kucing ku yang kubela hanya 2 bulan sahaja. Dia ku beri nama si kecik atau si comot( nama comot tu nama asal emak nyer yang telah mati  dilanggar oleh adik ku sendiri..

asalnyer si kecik ni.. mak aku yang bela ..dia kematian ibu nyer.. dan semasa dia berusia sebulan dan semestinyar masih menyusu dengan ibunyer. setelah kematian ibunyer.. dia dan 2 ekor lagi kurang makan dan sakit kebuluran. 2 telah mati dan tinggal dia si kecik  yang hanya tinggal nyawa ikan sahaja .

aku tak sampai hati lalu ku bawa ke kelinik haiwan EE.. untuk mendapatkan rawatan
segera.. alhamdulliah lepas mendapat suntikan dia sembuh. sihat dan mula makan



 sekecik dah mula menjadi kesayangan semua ahli keluarga ku termasuk mak.. setiap hari aku pergi
kerja akan aku bawa bersama dan mak aku akan menjaga... nyer .


ni gambar ku ambik sehari sebelum kematian si kecik.. maalam tu
dia sungguh manja sekali dan datang tido dengan ku semasa aku
duduk melayan Fb ku. aku pon harian mengapa malam
tu dia sangat aktif sekali ..

Hari ni genap seminggu sikecik meninggal kan aku.... mak akan sentiasa mengingati mu wahai
si kecik.... mak sedey sangat .....tapi kita akan bertemu lagi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...