Sunday, April 22, 2012

Holiday-Vietnam


Esok awal pagi  bermula bercutian ku untuk tahun ni.. kali ni aku pergi bersama sama dengan en husben ku  bercuti ke luar negara pulak dah puas jalan jalan di malaysia ni.. pergi bersama dengan en. husben  and kawan ofis mate dia seramai 6 orang.. oo  dari 23 April hingga 27 April.



2 tahun lepas plan nak pergi Perth..tetapi tak jadi pergi.. ticket burn mcm tu jew sebab masalah yang tak dapat dielakan... aku serik nak plan apa apa dengan kawan ofis lagi..

Yang sedey selalu aku bercuti aku akan bawa semua ahli keluarga ku.. esok aku akan tinggalkan anak anak ku sikembar dengan mak dan imran dengan kakak nyer sara. harap semua nyer berjalan lancar dengan ketiadaan aku dan ayah nyer... Yang pasti nyer aku akan merindui
semua anak anak ku.. terutama kembar dan imran.

aku tak bawa byk barang sebab aku nak shopping kat sana..
aku akan ke Da Nang  dan pas tu kami akan ke hanoi, salah satu tempat percutian yang baru. dan pasti
menjanji kan kenangan yang indah buat aku dan en husben..

Hari aku akan settle semua yang patut untuk anak anak ku semasa ketiadaa ku.termasuk
anak anak kucing ku...





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...