Monday, April 23, 2012

Akhir nyer ke Danang Vietnam.


Trip dari 23 April hingga 27 April... aku bertolak dari rumah jam 5.30 pagi sebab flight jam 7.20 pagi. sampai Lcct  kedengaran azan menandakan waktu subuh..

Aku dan hasben pergi bersama dengan teman seofis hesben seramai 5 orang. Cuma aku serorang sahaja 'aweksss'

Walaupon rasa seronak tetapi aku teringat anak anak ku terutama nyer sikembar.. yang aku tinggalkan dengan mak.

  Tiba di lapangan Danang jam 9.20.. berjalan selama 3 jam lebih.. penat dan mengantuk rasanyer sebab bangun seawal jam 4 pagi. Kami tersempat sekumpulan group awekss dari malaysia..

 Suasana aman dan tidak berapa ramai orang di lapangan Danang ni..

Tempat berangin yang paling cantik adalah pantai pantai nyer yang cantik sangat pandangan...

sambungan lagi ia...... mengantuk ...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...