Saturday, March 3, 2012

Tamat sudah MC ku..

Selesai sudah program mc yang aku buat.. selama 10 hari.. alhamdulliah.. aku berjaya.. dalam tempoh 10 hari tu.. tiada masalah pada diri ni.. cuma letih dan sakit kepada pada hari ke  7, dan 8.  Sangat lah berpuas hati dengan mengurangan berat badan dari 66kg ke 60 kg.. dan badan / perut semakin slimm.. makkk suka jaahhhh..
Family/ kawan kawan kat ofis dan di gym  bagi support sepenuh nya... dan memberi lebih semangat lagi untuk meneruskan lagi sampai hari ke 10.

Di ofis ramai yang dah perasaan perubahan ni. baju dah longgar sangat..  sekarang ni. tak leh makan banyak sebab makan sikit jew dah kenyang. belum ambik nasi lagi.. cuma makan sayuran dan ayam .  Lepas hari isnin nak mula buat diet atkins pulak..

Sekarang nak buat exercise untuk tone kan balik badan.. bagi lagi firm.... ahak...

2 hari lepas habis MC.. 



2 minggu sebelum ber MC. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...