Tuesday, February 14, 2012

cita diet lagi ... apa lagi..

salam

Lama tak update kat blog ni... bukan apa selalu aku update kat ofis. sekarang ni dah tak leh dah sebab HQ japan dah blog mcm mcm.. boleh view jew tapi tak leh comment dan update. .. apa lagi FB dah lama kena blog.. hempeh tul....... adey bengang tul laaa. .. tapi apa nak buat.. terpaksa laa on9 kat umah aja....

nak cita pasal diet pulak ni.. dah lama tak update kat http://kelabdiet.com/index.php... sebab masalah apa entah.. nak log in pon tak leh... mungkin dah kena blog gak ke... tapi kat umah pon tak leh login.. malas dah nak update diary diet aku kat sana....

Dah sebulan dah aku start diet atlkin ni.. semanjak 17/01/12..aku tak makan  .. ada jugak laa terambik sesudu nasi...

SEmalam gi gym.. ada jugak member kata aku dah kurus sikit... heheheh mak sukaaaaa...



pic ni ambik last year dec 30/12

Awal bulan Jan 12.. belum start diet lagi..





pic terbaru lepas hampir sebulan berdiet tanpa nasi/ gula..dari 67++ ke 65 kg..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...