Tuesday, January 24, 2012

Cantik dan sihat selalu... hendaknya

salam


Opppssst.... my birthday today... tambah lagi satu hari... umur dah masuk 47 tahun.. anaku tanya.. mak tahun ni  umur mak berapa ? aku jawab umur mak sentiasa 40 tahun.... tak tambah tambah... hehehhe.. anak ku jawab... " patutlah mak semakin hari semakin cantik dan muda"""' best nye jawapan yang diberi... buat aku bangga pada diri ku sendiri...alhamdulliah... semoga aku dikuniakan kesihatan yang baik agar aku dapat berbakti pada keluarga ku...

Hari ni hari cuti lagi sempena perayaan tahun baru cina. tetapi aku ku siti malis sudah pulang ke Asrama kerana cuti MRSM tidak sama dengan cuti persekolahan biasa.  Aku telah menerima hadiah yang sangat aku harapkan  dari sesorang yang ku sayangi... dah ucapan dari nya dari awal pagi .....  terharu. sekali..

malam tadi jam 12 malam anak anakku tertiba menyanyi kan lagu ' selamat hari jadi" tanpa kek sebab tak sempat kata nyer.. tak mengapa  kata ku..walaupon hati ku sayu dengan ucapan ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...