Sunday, January 1, 2012

Ladies Night Aia Fitness

Aktiviti Penutup bagi Team AIA Fitness.. itu majlis 'Ladies Night - Arabian Night" . mendapat sambutan yang sangat baik dari pengemar arobik di sekitar seremban. Team2 yang hadir dari Nilai, Sepang , PD dan Seremban. Walaupon tidak mencapai target kehadiran tetapi kami sangat bangga kerana dapat mengajurkan  . Tujuaan hanyalah kami dapat berkumpul dan berkenalan diantara satu sama lain setiap ahli baru dan tetamu yang hadir.

Date : 30 Dec 2011

Venue: PD Golf  Club.


 Persiapan bermula jam 3 petang. Aku pastikan kerja di ofis aku siap semua nyer  sebab closing month end sebelum bercuti pada hari tu...


Ahli AIA yang bekerja keras untuk memastikan Event ni berjalan dengan lancar sebelum dan semasa event berlangsung.. terutama nyer Nor PD... orang kuat



Sepesen jew adik and akak.. heheheh.. satu kedai tu.. cuma seluar jew aku jahit sendiri.... mak buget ....


Tak ketinggalan anak dara aku.. sida ( yang terlebih suda ) dan adik nyer sara ( kontrol ayu tu)).. gitew..  Like mother like daughter...  Tolong jangan overshadow mak,,,,,,

Jam 7.30 tetamu mula mendaftar kan diri..dengan fesyen arabian yang berkilau-kilauan... sakit mata mak nakkk..


Team dari Nilai .. yang sangat sporting pada malam tersebut dan berpakaian mengikut tema,, Arabian..


Team dari Port Dickson dah mcm  nija pulak aku tengok... tetapi vogue gitu.. semua akak akak ni..




Salah satu game pada malam tersebut... Ratu 'gelek" dalam pic ni anak ku ct.. mengambil bahagian menunjukan bakat .. tak sia sia pada musim cuti sekolah dia mengikut maknya ke kelas arobik. kata nyer boring duduk rumah..


                              Gelek bergalah... yang sangat lucu dan tak dapat dilupakan..mcm mcm aksi untuk melepasi galah.

                                             
 Pose yang terbaik sebelum event bermula.. enjoy sangat. setelah mcm mcm halangan..

                                       Akhirnya mak  simpoiiii aja.... "" mak buget sebenarnya""" malas nak pikir pasal baju.. aku pinjam baju nor dan seluar aku jahit sendiri... jimatttt...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...