Wednesday, January 18, 2012

Atkins Diet

Tengok tajuk aku pon dah buat aku semangat.. nak diet ni...
aku dah bosan dah... semua diet aku dah buat.. tapi akhirnya.... hampeh... sekarang ni aku berat aku dah naik dari 65 ke 67.... giler  betul dibuat nyer.... dan aku mmg dapat rasa badan dah naik sikit laa.. tu pon aku selalu buat workout kat gym... kalau tak buat .. lagi lah teruk kan kan.....

Sekarang aku aku rasa  jalan terakhir nak cuba  diet ni.... tak ambik karbo... iaitu nasi dan gula... intro diet ni selama 2 minggu.. aku nak mula esok.. sebab hari ni aku dah melantak nasi lemak awal pagi dengan secawan kopi.... kat situ pon dah tahu berapa byk Carb.. satu pinggan nasi biasa = 88 gram Carb.....
Diet ni hanya boleh ambik Carb 20 grams Carb sahaja.... so aku ingat nak start esok jew. sebenarnya dari semalam aku tak ambik nasi thari.

Aku bersemangat ni nak turun kan berat badan  ... target aku dari 67 ke 60 kg .... rasa rasa boleh ke.. aku buat.... adeyyyyy..... takut nyer tak berjaya... wish me ok dear!!!!!!!.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...