Monday, October 10, 2011

Dipaksa menjahit....


Acik dah lama tak menjahit.. mesin jahit pon dah berabuk.. setiap kali nak menjahit mesti berkemas dulu.. mesin jahit tepi pon mcm tu jugak.. ambik masa untuk men " ajust ''.. supaya senang  bila menjahit dan tak merosakkan mood acik bila nak menjahit



anak ku sida dah lama tak suruh acik jahit kan baju nyer sebab dia tahu  bahawa mak nyer malas dah nak  menjahit ni. dan 2 x raya acik beli sahaja baju baju untuk semua anak dara ku...
Kali ni aku terpaksa dan di paksa menjahit baju dia.. untuk di pakai disekolah nanti .


 Acik ambik masa 3 hari untuk menyudahkan baju ni. kebiasanya aku hanya ambik masa satu hari sahaja.Disebabkan banyak hal nak di layan......


Setelah siap... seronok pulak rasanya tengok dia  pakai baju ni... nampak cantik ..
kalau nak buat apa apa.. kena lakukan dengan rela dan tidak tergesa gesa... hasil nyer mmg puas hati.
pas ni acik nak sambung balik menjahit ..  ada kain yang beli di terengganu..... mood menjahit tengah ada ni.. sebelum dia pudah elok start balik...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...