Friday, April 22, 2011

KEK PELANGI DAN PANDAN LAYER

Pagi ni posting aku KEK, sebab aku dah giler sangat buat kek . malam tadi bercubaan pertama kek pelangi .. hasilnyer  sungguh menbangg akan kerana menjadi kek aku tu... lembut dan gebu. Sebenarnya resepi ni dapat dari cikgu yati dari HANAN BAKERY  semasa aku menghadir kelas ari tu...



                                                                                     Warna campuran sepatutnya warna kuning, merah dan hijau tetapi warna tu tak ada aku belasah jew warna yang ada iaitu oren, hijau dan warana asal kek tersebut warna putih.. ok jugak menjadi. Pagi ni aku bawak ke opis bagi diorang rasa .. dapat pujian yang positif dan aku dapat 2order  dari yus dari Hr dan Salma -Sales Dept....Alhamdulliah.

Pandan leyer ni aku dan 3 kali buat.. memang sedap. resepi nyer aku ambik dalam.  Internat.


2 comments:

Eida said...

ehem-ehem Kak Noor kek yg Eida tempah dari bulan berapa ari tu bila buleh dapat hahaha kang kempunan kang.:)

Anonymous said...

nanti akak buat ye ida...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...