Thursday, January 20, 2011

Penat dengan SAP

Bulan january dah masuk minggu ketiga. aku tak sempat nak update blog aku yang tak seberapa ni... sibok sibok  sungguh kepala pon berserabut.

Hari  Perayaan  Thaipusan hari ini sepatutnya cuti tapi disebabkan Projek SAP ni aku terpaksa datang kerja. Minggu lepas hari Jumaat cuti umun pon aku datang kerja.  Test' SAP  hari ni.. berjalan dengan lancar dan aku mampu melakukan  dan yakin walaupon agak slow. ... dan bulan febuary ni akan di gunakan sepenuh nya. dan pada bulan pertama mesti ada banyak masalah dan kucar kacir system ni... mesti repot banyak error.

Programmer  Pwc dari korea... Mr. Pok and Mr choi. Susah sungguh nak berkomunikasi dengan diorang ni.. sebab suara tidak kedengaran sebab perlahan sangat mcm orang perempuan cakap  dan kadang kadang.. aku tak faham apa benda yang dia cakap.. ada masa aku tak  fokus apa yang dicakap...

Sekarang ni projek tu dah hampir siap 80%. aku rasa laa... untuk bahagian aku... yang lain lain aku tak nak ambik tahu... sebab aku tak nak pening kan kepala aku.. dan rasa lega hari ini sebab aku mampu melakukan nya.

1 comment:

Eida said...

Bukan akak jer poning,den pun sama,bila depan Choi san buleh buat,lepas 2 atau 3 hari lupa ler pulak hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...