Tuesday, January 4, 2011

2011.. Selamat Datang


Hari ini hari ke 2 baru dapat update  blog aku ni,,, sebab nyer  aku membz sangat.. tak tahu mana satu nak buat. Hari pertama semalam aku pergi sekolah anak ku sikembar. aisyah dan Haja.. mereka masuk tahun 3. kelas tidak sama, si kakak aiyah kelas pertama 3 cempaka dan adik kelas ke 2 . 3 mawar. Aku pergi awal dan selesai awal juga..  





Si ayah masuk kelas dan duduk dibangku menunggu giliran untuk membayar yuran . Ganap jugak laa duit bonos aku yang aku perolehi sebanyak 2  bulan.. dah rezeki anak anak .


Senarai  nama kelas  si kakak aiysah binti Ahmad Fuzi.



Ada jugak ibubapa yang tunggu di luar sahaja... sebab dah ramai sangat didalam kelas..Ada yang datang membawa anak anak masing masing semasa  hari  pendaftaran.



Dan nak cerita pasal cousin aku pulak yang  baru bersalin  pagi tadi jam 2.45 cousin ku nisya telah selamat melahirkan  baby girls di GH...  kesian nyr lama dia masuk  labouroom.. tak bersalin salin.
Aku , mak dan makcik ke hospital jam 12.30 malm hingga jam 4 pagi.. tunggu dihopital.. sebab kami risau kan keadaan dia yang baru bersalin anak pertama dan tentu amat sukar sekali. dan kami di maklumkan jikalau dia tak bersalin pada pukul 1, dia akan dibedah.. adoi hai kesianya.. bukan senang seorang ibu melalui saat saat ini yang tak mungkin dilupakan.




Akhirnya cousin ku selamat melahirakan anak perempuan yang bernam Raisha iman yang berat nya 3.85 kg. cute sungguh baby ni.... geram nyer akuuuuu... si iman

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...