Thursday, December 2, 2010

Yang Baik Telah Pergi

 Hari terakhir bersama dengan bosku Mr. K. Mukaiyama  yang baik sesangat dan staff acct yang nakal kerana suka buli dia.. Bos aku perasaa yang dia mcm artis korea.tapi dia mmg kacak lagi bergaya kadang kadang nak gelak dengan perangai mcm budak budak . Bos yang tidak berkira.. dan amoi amoi makan hati bila akhirnya tahu bahawa bos ada aweksss korean..... hhahahahaha  padan muka korang... nak tergelak aku tengok muka seorang seorang bila bos tunjuk gambar aweksss dia..


 

 
Bos baru .T. Isiguro. dan Acc. Manager Mr. Leong  yang nampak mcm bagus je. tapi sememang nya bagus kerana tak menyusahkan aku pon.

 

Bersama sama sahabat  HR dept... Perempuan melayu terakhir di G.Office... setia ke akhir saat  dari tahun 1993- 2010

2 comments:

Anonymous said...

Saya sudah dimaksudkan untuk posting tentang sesuatu seperti ini di halaman web saya dan anda memberi saya ide. Cheers.

noorss_noor said...

ok la tu jikalau ia memberi ide kepada anda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...