Wednesday, December 29, 2010

Masuri trip_1 ( kawan lama)


Setelah sampai di Jetty kuah , aku menunggu sahabat lama ku seha dah suami nye datang menjemput kami. Pada malam itu , aku bermalam di rumah dia. Kami lama tak berjumpa semenjak 5 tahun aku rasa.  Dah tentu banyak kami bualkan. Beliau dan suami berkerja di Langkawi. Dia sahabat baik aku semasa berkeja di bidang hotel  di Seremban suatu masa dahulu.


Beliau ada 3 anak. 2 perempuan dan seorang lelaki.. ni sikembar dengan anak seha yang kecik.. aku lupa nama nyer.. comey mcm mak dia.

gambar ni aku ambik dari simpanan seha.. gambar masa kami menghadiri makan malam di Hotel Tasik Seremban... anak aku masih ni 2 orang... aku no satu dari kanan dan seha no 3 dari kiri...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...