Sunday, December 19, 2010

kek Oren and Oreo Chesse Cake


Petang semalam aku nak buat kek oren , tetapi banyak bekalan nak buat kek tu dah habis. so aku ajak anakku pergi kajang kedai bagus bakery untuk beli barang barang buat kek. aku belanja sampai 150 Rm. Sesekali pergi sana aku akan beli barang sekali banyak senang. sebab sekarang musim cuti sekolah
boleh dikata kan dalam seminggu tu akan akan membuat kek 2 atau 3 kali.
Sekarang ni mood memasak . sekali buat 2 biji sekali ..Orea cheese cake dan kek oren.
cuti sekolah  anak anak ada di rumah diaorang ni suka sangat makan kek jadi tak membazir laa buat.



Oreo Chesse Cake




 kek oren 


Kek oren  ni lama tak buat.  Dalam peti ais ada banyak buah oren tak makan makan. jadi dari buat tu rosak baik aku buat kek ni.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...