Sunday, November 7, 2010

Service kereta myvi Nck 8292

salam

khamis aku dah mula bercuti sepena hari Deepavali,, aku terpaksa menghantar kereta myvi  untuk servise sebab meter dah 1000 m.. mesti buat service pertama, jadi  disebelah pagi banyak hal nak buat. Aku  pergi disebelah petang ke Perodua service center   Rasah.  Sampai disana jam 2.30 petang aku terus  berjumpa dengan Service Advisor, namun terdapat banyak kereta yang sudah ‘que’ untuk diservis. Service Advisor pun menyarankan agar aku  datang semula pada sebelah petang sebab  ada 2 kereta lagi yang belum di service dan kereta akan siap  hanya jam 5 petang sahaja. Aku mengambil keputusan untuk pulang kerumah sahaja dari aku menunggu lama disana baik aku balik kerumah dahulu boleh aku tido tido kejap. 
Lebih kurang jam 5.00 aku dapat panggilan dari service advisor, mengatakan bahawa kereta dah siap dan boleh diambil dan aku rasa  lain kali kena buat temujanji  dahulu lagi senang laa


..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...