Saturday, November 27, 2010

Terkejut sekejap

salam

semalam puan besar menerima kejutan dari seorang sahabat
hanya mengenali di alam maya , dan juga cakap cakap
dari seorang kenalan .
dan aku sangat teruja kerana bila ia menyapa ku.

dulu aku sering  melawat blog blog politik /puisi 
aku mengenali penulisan2  yang baik dalam politik /puisi.
aku teruja. dan sering jugak aku ke blog blog yang mcm ni kerana
ia satu perkara yang baru dalam hidupku
 dan telah mengenali ramai sahabat dari dalam golongan ini.
dan aku ikhlas menerima  mereka sabagai sahabat walaupon
hanya buat seketika walaupon hati pernah terluka.
lagi
membanggakan apabila beliau  melawati blog aku dan memberi sentuhan
didalam blog aku yang tak seberapa ini
... aku suka  suka suka suka.....


 aku telah jatuh cinta  lagi ,, cinta yang tidak ku sedari
cinta didalam  alam baru ini . aku harap ia 
kekal di hati ini.. jiwa ku ini semakin hari semakin sukar di fahami.
kadang kadang aku sendiri hilang ingatan hhehhehehe.

aku cuba belajar menulis dengan baik tapi aku sering hilang
fokus, idea  dan masa. kadang kadang buat separuh jalan sahaja
kerana banyak faktor yang  mempergaruhi emosi aku 

terima kasih
budi mu itu  ku kenang

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...