Sunday, September 26, 2010

Undangan ke majlis perkahwinan anak pakcik kantin

salam pada yang sudi singgah...
 Lama rasanya tak update... kalau rumah dah penuh dengan sawang sawang... tapi apa boleh buat... masa dan waktu tak mengizinkan aku men 'update'.

aku memenuhi undangan majlis perkahwinan anak pakcik kantin( x caterer tdk).. masa pakcik berniaga di kantin aku selalu dapat makan free. dan kalau beli mesti dapat harga murah.. sebab  biasa laa aku jaga acc pakcik kantin ni... jadi rezeki aku laaa...
lama jugak pakcik kantin ni berniaga kat tdk  ada lebih kurang 3- 4 tahun.. masakan boleh tahan.. mmg selera kampung dan masakan Negeri Sembilan . Ada jugak terdengar budak budak ni selalu komplain  mcm mcm pasal harga mahal lah,, masakan tak sedap laa...diaorang sentiasa komplain
Dipendekkan cerita pakcik pon berhenti dari berniaga .. orang baru masuk pon  komplain jugak,  masa ni laa teringat balik  pakcik kantin ... tu laa masa orang ada tak banyak buat komplain orang dah tak ada rindu pulak dengan masakan pakcik .. apa nak buat nasi dan jadi bubur..




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...