Sunday, July 25, 2010

merindu saat kita bersama....

salam pada yang sudi singgah...

hari aku teringin nak makan karipap , lagi pon dah lama tak buat ... nak buat nyer  leceh sikit tapi sedap dimakan... bila aku buat karipap ni aku teringat adik aku  din.. dia ni memang suka makan karipap.. masa kecik dulu mak suka buat keripap . mak lah ajar mcm mana nak kelim  tepi karipap tu... kalau tak belajar dahulu tak  mungkin aku tahu membuat nyer..'

Kini  bila  aku buat karipap aku teringatkan adik beradik ku... arwah abang ku othman.. dan dua lelaki ku din dan fuzi.. aku merindu saat kita bersama sama...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...