Thursday, July 1, 2010

malam yang sunyi

Tadi lepas balik keje, selepas solat magrib aku ke kelinik di .Ampangan. untuk mengambil suntikan vitamin c untuk sebulan sekali...sebab cost nyer mahal .. dan ambik ubat deman untuk mak sekali.. tetapi malang sekali malam ni sebab suntikan dibuat 3 kali , pertama dan kedua tidak berjaya kerana  doct tak dapat mencari urat darah untuk membuat suntikan  dan ... kali ketiga baru berjaya.... sabar je laa mak....


Malam ni tinggal aku seorang di rumah hanya ditemani oleh anak kembar ku,,, tapi mereka dah tidor  sunyi pulak rasanyer. Mungkin mereka  letih agak nyer  dan anak ku sarah pergi rumah kenduri kawan nyer di senawang... ayah nyer pula mcm biasa laa musim bola ni ... ambik kesempatan bersembang sembang  dengan kawannyer sambil tengok bola di kedai mamak... walaupon malam ni tak ada game.


Rasa lapo lak,, nak keluar tak ada kereta ,, aku masak simple je roti telor


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...