Thursday, June 10, 2010

Sahabat Blog @ Kelab Blogger

salam pada yang sudi singgah...

sebenarnye aku dah lama nak join kelab ni,,
Percubaan pertama gagal ni percubaan kali kedua 
setelah dapat feedback dari Mr. Ben.
terima kasih.
Dengan ada nyer Kelab Mr.Ben  yang menawarkan segmen  preview blog orang lain
boleh menambahkan lagi visitor di blog aku ni.
semoga ia berlaku...

sebenarnye aku hanya suka suka sahaja dalam arena blogger ni.
bukan pandai sangat nak menulis,,,
tapi
aku cuma ada hati 
familyku, orang tuaku,
serta
sahabat sahabat ku. 
yang akan ku
mencurahkanye  di sini...
dan

aku sedia berkongsi bersama sama mu...

aku mengharapkan sesuatu 
dari kelab ini....
kawan kawan baru
info info yang terkini 
dan
pandangan pandangan yang membina....


ni logo Kelab Blogger Ben Ashaari,


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...