Thursday, June 10, 2010

kawan kerja dan kawan baik.... ada beza

salam pada yang sudi singgah...

semalam aku tak masuk kerja... sebab diserangi penyakit malas lagi.... tapi ari ni aku terpaksa keja..
nak habiskan semua kerja kerja kalau boleh sebelum aku pergi bercuti panjang minggu depan... insyaallah
kalau tak ada aral melintang. pukang aku akan sampai ..

Hari ni aku datang dengan niat yang satu... perubahan pada  pergaulan  diantara teman dept aku ni... cakap jika perlu sahaja  hal hal kerja sahaja... tak nak terlalu mesra alam sangat   dengan diorang ni... tak nak bagi muka lagi... nanti sampai  tak boleh nak nilai kebaikan orang lain.... biar diaorang tahu sapa aku yang sebenar benar nyer.....
aku dah berubah...
mungkin mereka tak leh terima... tapi apa boleh buat... ini yang terbaik untuk mereka ni ....   situasi lama jangan di kenang.... keadaan itu tak kan berulang lagi.... kerja dari 8 pagi hingga 6 ptag....  dan kita hanya kawan sekerja sahaja bukan  kawan baik. dan hujung bulan ambik gaji sahaja
 (( ayat yang ko pinjam dari mereka juga))... 
ada berbezaan ayat itu.... so ... ini laa dia.... aku..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...