Monday, June 14, 2010

isnin yang membosan kan..

salam pada yang sudi singgah...

isnin... semua orang kalau datang kerja pada hari isnin... air muka tak ada laa yang manis manis.. gembira ke...
yang masuk ofis ada yang kelihatan letih laa,, tak happy pon ada,,
termasuk laa diri sendiri ni.... mcm tak da wawasan langsung datang kerja semata mata nak ambik gaji je hujung bulan...mcm terpaksa bekerja...

aku dah kerja kat sini dah hampir 18 tahun.. dah tahap bosan dah... nak berhenti kerja takut bosan pulak duduk kat rumah...tapi belum cuba belum tahu lagi.... harus tu... nanti aku fikirkan ....

sebenarnya fikiran aku ni ada terganggu sikit dek perangai orang,,, tapi aku dah malas nak fikirkan ... biar laa apa nak belaku ... aku harus tempoh saat saat itu. .. bukan rezeki aku agaknyer... mungkin lain kali...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...