Monday, June 21, 2010

Gelap dah terang...

salam pada yang sudi singgah...

Pagi ni sekolah dah mula... anak anak ku senang je bangun pagi ni,,, mungkin tak sabar nak jumpa kawan kawan mereka kat sekolah.... haja dan syah pakai baju sekolah baru hari ini.. mesti dia bersemangat nak kesekolah .... macam aku dulu jugak laa...

Hari ini, suasana kat opis tenang sekali sebab  bos balik jepun,, dan 2 orang lagi masih bercuti..... elok laa tu.. tak datang terus pon bagus jugak... aman sikit..

Aku pon semangat jugak nak bekerja hari ini... aku tak nak kenang benda yang lepas walaupon sukar untuk melupakan nyer... tapi tak apa,,, aku akan terus kan juga hari hari aku disini...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...