Wednesday, June 30, 2010

Busy tapi sempat jugak....


Hari ini ari ke tiga dan  dan hujung bulan... mcm biasa aku membusy kan diri ku dengan keje keje kat ofis ni.. nak month end.. banyak yang nak buat ... close semua acc....banyak entry nak buat.... tapi tiba tiba je aku ada mood lak nak n3 kat sini,,,  Semenjak hari isnin  mood aku dah kembali normal dan aku rasa semangat sekali bekerja dan rasa happy pulak ... 3 minggu lepas  emosi aku tak menentu....sering terganggu dek perkara perkara yang menyakitkan hati.. baik di ofis mahu pon  dirumah sama sahaja....
Tapi aku malas nak fikir benda benda  yang dah lepas....walaupun sakit hati masih terasa, aku cuba melupakan nyer tapi tak mampu  sebab aku insan biasa....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...