Thursday, June 3, 2010

aku hanya suka suka....

salam pada yang sudi singgah...

Pagi ni aku sungguh terkejut sebab ada message kat blog aku,,, iaitu dari teman yang kerap kali juga aku mengikuti blog beliau yang menulis mengenai politik semasa.Sebenarnyer aku minat jugak politik kat Malaysia ni yang pelik pelik terutama nyer kaum aku sendiri..  Aku bukan lah seorang yang pandai nak berblogging ni... rasa macam sampah laa pulak blog aku ni... dan  aku tak pandai menulis dan gaya penulisan aku ni mcm budak tadika je aku rasa dan dengan itu aku selalu gak buat lawatan ke blog blog lain... untuk mencari ilmu  kata orang sambil menyelam minum air... tapi beragak  jugak minum air tu... tak semua nyer  aku telan.. hehh...sebab aku bukan laa seorang penulis apa lagi berpuisi..
Baru baru ni aku ke blog teman ku jugak yang ku panggil kakak... dia ni berjiwa halus  dan sentimential orang nyer.. blog nyer penuh dengan kata kata puisi dan bermakna sekali... aku tinggal kan jejak ku semalam di blog nyer... aku sungguh teruja dengan kata kata puisi  yang menyentuh  jiwa dan perasaan ku... 
wahai kakak ku aku merindui keceriaan kita seketika dahulu .....

1 comment:

SEKALUNG BICARA said...

salam adikku..

menyentuh jiwaku..
tak sangka ko sekarang semakin mantap
aku tak tau ko ada blog tahniah....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...