Sunday, May 23, 2010

Shahir juara AF8

 
salam pada yang sudi singgah...


AF 8 dah habis semalam... walaupon aku tak minat nak tengok  dari awal... semalam sebab final aku tengok jugak laa... belum ni tahun tahun lepas tengok jugak ... aku subb astro pon pada tu zaman mawi... ..
sebenarnyer lately ni aku tak da masa nak tengok Tv. sebab tak da masa ..
semalam tengok shahir ni perform best juga... patut laa anak aku sida minat sangat kat dia... mmmm.. lirik nyer tangkap sayuuuu tu


Kebahagiaan Dalam perpisahan
Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti
 Chorus:
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti
(ulang chorus)Kebahagiaan.. dalam perpisahan..

1 comment:

tengkusri said...

Shahir memang sepatutnya menjadi juara...tapi adira is the best for me..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...