Wednesday, May 26, 2010

Kenaikan Gaji..tahun 2010



salam pada yang sudi singgah...

semalam semua staff  kat sini dapat pay slip... tak sabar sabar nak tengok kenaikan gaji berapa... mcm biasa kawan kawan semua teruja nak tengok dapat berapa % increment,. aku macam biasa,, tak kisah pon.. dan ada yang tak puas hati.. ada yang dapat promotion pon tak puas ati,, ( dapat sikit kot heheheh)) .. tapi aku masih ingat 2 tahun lepas, biasa nyer orang dapat promotion bulan 4 atau 5 .. tapi aku promotion bulan 10 .. masa tu tak ramai yang dapat... apa lagi aku dapat lumayan laa sikit berbaloi baloi...alhamdulliah
kalau promotion bulan 4/5 masa ni ramai, jadi diorang dapat tak lumayan laa sikit sebab ramai kan.... apa apa pon kita kena bersyukur pada reziki yang allah janji kan.. sikit ke banyak ke .. itu semua yang telah allah janji kan pada kita untuk tahun ni....






so mcm biasa kawan aku ni tiap tiap tahun dia tak puas hati dengan increment dia, banyak ke sikit ke.. merunggut tetap merunggut... dan yang seorang ni pulak asyik mimpikan kenaikan pangkat setiap tahun.... tapi .... hempesss sebab aku rasa  pangkat tu penting bagi dia.. untuk nak bezakan status dia dengan kita orang kat opis ni... hehhehe,, gila pangkat...( keje mcm bagus bagus... tapi boss tak nampak ))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...