Thursday, April 1, 2010

AIA Fitness









aku dah join Kelas arobik ni rasanyer dah hampir setahun ,,, bermula pada tahun lepas,,, masa tu company ku anta semua employee gi medical check up ... hasil dari check tu.... keputusan ujian pemeriksaan tersebut mendapati aku mempunyai tahap kerestrol yang tinggi iaitu "8"
mak hai aku yang paling tinggi kat opis selain syed dari edp dept...
aku masih ingat lagi,,, lepas dari kelinik aku gi cari kelas arobik... aku tekad untuk membuat senamanrobik untuk mengurungkan tahap kerestrol selain dari kontrol makan... jjejejejje
aku tak leh kontrol makan..... ni dah setahun berlalu.. aku rasa badan dah ringin sikit... tapi tak gi check lagi kat doctor... saiz pinggang pon dah kurang dari 34 ke 31.... seluar lama dah tak leh pakai..... konon dah kurus laah tu.... ( aku perasan je ehheheheh))

salam

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...