Wednesday, March 17, 2010

Jubah konvokesyen sida


atok and owo nyer.... sayang dengan cucu sulung nyer,, si kembar join sekali gak berposing.




anak sulungku noorsyahida akan menerima ijazah perguruan nyer di PWTC esok. so semalam dia dan paksu nyer gi ambik jubah kat OUM... walaupon sesat.. dan terlewat tapi masih sempat mengambil nyer semalam... sampai je kat rumah dia bergambar dengan atok dan owo nyer.. maklum laah cucu sulong keluarga ku... pasti nyer dia menjadi salah seorang cucu kesayangan atok dan owo nyer... so dia berposing laa semalam/
majils kovokesyen nyer akan berlangsung esok .. so kena ambik cuti lagi.. hehehheheh

Tuesday, March 16, 2010

nisa tunang



salam,,' ni masa nisa bertunang.. bulan 10 tahun lalu,, tapi tak sempat nak tayang kat sini,,
so ari ni aku free sikit aku syer laa kat sini... walaupon dia dah selamat nikah dengan felani ..

Monday, March 8, 2010

Jemputan kenduri kawin




semalam 07/03/10... aku menerima jemputan kawan ku shima. .. officemate aku di bahagian HR..walaupon aku sibok ari tu.. tapi meluangkan masa ku untuk pergi. ke Rantau..tidak jauh dari pekan seremban lebih kurang 30 minit sahaja..

salam

Saturday, March 6, 2010

sarapan pagi



Hari ni cuti,,,aku masak semple je untuk b/fas,, anak ku iaitu roti telur.... sebab byk keje ari ni nak buat... aku nak jahit baju aku sebab minggu depan aku nak gi kelantan anta sepupu kawin orang sana..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...