Monday, December 28, 2009

Marble chocolate cheese cake








setelah cuti 4 ari ,,, hari pergi keje dengan harapan nak selesaikan semua keje keje sebab nak closing ...tapi sempai je kat tempat kerja kepala ku pening,, kene margin lagi laa... terus gi surau nak rehat dulu sebelum mula keje jam 8..tapi pening ku tak reda jugak... bertembah teruk lagi aku muntah muntah mcm orang mengandung pulak... so aku mengambil keputusan untuk balik saja sebab tak boleh tahan...
sampai je seremban aku terus gi kelinik tapi ari ni isnin ramai pulak pesakit jadi aku tak boleh tahan tunggu kat situ aku balik dulu untuk tidor... kol 11.30 aku balik semula ke kelinik tu...
aku diteman oleh anak lelaki ku imran.. lepas gi kelinik aku singgah ke rumah mak...
petang boring pulak aku mengambil keputusan untuk mencuba reseipi dari ni dari madiha... kek marbel chocolate cheese sedap nye fist time buat menjadi pulak.... tak sempat simpan esok dah habis....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...