Saturday, December 19, 2009

Hari minggu yang membosan kan



Baju sekolah untuk si kembar ku Hajar / Aisyah. pada tahun lepas aku beli siap je... sebab malas nak jahit... tapi baju siap ni ada yang tek berapa elok kain nyer... pakai sekejap dah lusuh kain nyer.. jadinyer aku gi kedai casamoda,, masa tu ada sales jadi dapat murah semeter rasanyer rm2.30 kain jenis canggih.... dapat 2 pasang seorang.




Roti daging bersalut telur aku buat masa dah nak senje,,, malas nak makan nasi.. stok ada 2 keping je...





Muffin Pandan

lepas jahit baju sekolah sikembar ,aku buat kek mufin pandan resipi ambik dari rinnchan.fotopages.com, fist time buat menjadi pulak,, anak ku sikembar suka makan.. bagi jiran sebelah sikit sebab minta daun pandan kat dia,,, daun pandan ku baru nak tumbuh tak berapa nak cantik daun nyer. pagi tadi buat roti daging bersalut telur... resipi ambik kat dayangjack.blogspot.com.. aku guna daging burger je .. memang sedap pon..






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...