Sunday, December 27, 2009

Anakku..imran menghadiri kem UPSR 1



Imran satu satu nyer anak lelaki tunggal ku... tahun depan dia akan menduduki upsr. so kem ni telah dianjurkan oleh tm tempat suami berkerja... kem ni di adakan di pendeta za'ba di ukm selama 2 ari ., jadi aku mengambil keputusan untuk menghantar imran supaya dia dapat membuka minda dan membuat persediaan awal.
mlm sebelum pergi dia bersiap siap dengan bag nyer... mcm tak sabar je nak pergi....walaupon muka dia boring je..



semasa pendaftaran dia sungguh teruja sekali... masuk masuk je dalam dewan... langsung tak menoleh ke arah ku.... " seronok laa tu agak nyer' aku pon meninggalkan nyer ...dengan harapan semoga dia berjaya..



lepas antar imran aku dan suami gi kl ada jemputan kawin kawan opis suami di keramat.

semasa berjalan pulang,, terasa tayar kereta belakang sebelah kanan rasa macam ada yang tak kena je... kami balik ikut jalan h'way LEKAS... sebab nak lekas punya pasal...




lepas saja bayar tol... suami dapati tayar belakang tu tadi dah pancit... lalu suami tukar tayar cik kia.. tu.. nak cepat langsung lambat jadi nyer..






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...